Reklamace
Vnímáme závažnost každé reklamace a snažíme se tyto situace vyřešit v co nejkratším termínu, s osobním přístupem ke každému zákazníkovi.
V případě, že se vyskytne z nejrůznějších důvodů potřeba reklamovat zakoupené zboží, nejprve vyplňte reklamační formulář
Co budete k reklamaci potřebovat:
- číslo objednávky,
- e-mail zadaný v objednávce,
- nerozmazanou fotografii vady / poškození,
- nerozmazanou fotografii celého produktu (celé dveře, celý balík podlahy, celá lišta, celý balíček komponent apod.),
- nerozmazanou fotografii označení konkrétního reklamovaného produktu (štítek na krabici se zárubní, štítek z hrany obalu dveří, celý kód na zadní straně lišty, štítek s identifikací podlahy ...),
- v případě mechanického poškození oceníme i fotografii obalového materiálu.
Zaslané informace a fotografie nám pomohou rychleji identifikovat problém a navrhnout vám řešení vzniklé situace. Čím více informací k problému nám dáte, tím lépe. Děkujeme za spolupráci.