Na tomto webu používáme soubory cookie, aby správně fungoval a abychom vám nabídli ten nejlepší zážitek z prohlížení.
více

Garance nejnižší ceny
Našli jste někde levněji?

Reklamace

Vnímáme závažnost každé reklamace a snažíme se tyto situace vyřešit v co nejkratším termínu, s osobním přístupem ke každému zákazníkovi.

V případě, že se vyskytne z nejrůznějších důvodů potřeba reklamovat zakoupené zboží, nejprve vytvořte novou reklamaci prostřednictvím této stránky.

Chci zadat novou reklamaci

Co budete k reklamaci potřebovat:
  • číslo objednávky,
  • e-mail zadaný v objednávce,
  • nerozmazanou fotografii vady / poškození,
  • nerozmazanou fotografii celého produktu (celé dveře, celý balík podlahy, celá lišta, celý balíček komponent apod.),
  • nerozmazanou fotografii označení konkrétního reklamovaného produktu (štítek na krabici se zárubní, štítek z hrany obalu dveří, celý kód na zadní straně lišty, štítek s identifikací podlahy ...),
  • v případě mechanického poškození oceníme i fotografii obalového materiálu.

Zaslané informace a fotografie nám pomohou rychleji identifikovat problém a navrhnout vám řešení vzniklé situace. Čím více informací k problému nám dáte, tím lépe. Děkujeme za spolupráci.


Vrácení zboží

Protože chápeme možné komplikace kolem stavby či rekonstrukce, nabízíme vám prodlouženou lhůtu 60 dnů na vrácení zboží bez udání důvodu. Zákonem stanovená lhůta je totiž pouze 14 dnů.

Pozor! Možnost vrácení zboží bez udání důvodu se nevztahuje na sortiment vyráběný na zakázku (dveře a zárubně) nebo na řezy (metrážkové PVC podlahy a metrážkové koberce).


V případě odstoupení od smlouvy postupujte následovně:
  1. Napište nám e-mail na obchod@lasamba.cz a informujte nás o tom, co chcete vrátit, v jakém množství, z jaké objednávky a na jaké číslo účtu budete chtít vrátit peníze.
  2. Zboží velmi dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a přiložte k němu informace, které jste nám poslali e-mailem a kopii dokladu o koupi.
  3. Zboží které vracíte zašlete na adresu:
    LaSamba.cz
    třída 3. května 974
    Zlín - Malenovice
    763 02

    • Zboží, které vracíte, nesmí být zasláno na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty!
    • Musí mít původní obal, nesmí být použité, musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu apod.).
    • V případě, že k nám dorazí zboží poškozené či nekompletní nebude převzato nebo bude vracená částka poměrně ponížena.
    • Při odstoupení od kupní smlouvy nesete náklady spojené s vrácením zboží vy, kupující.
  4. Jakmile zboží dorazí k nám na sklad, zkontrolujeme jej a pokud je vše v pořádku, do 14-ti dnů vám na zaslané číslo účtu vrátíme peníze. Hotově nebo složenkou úhradu poskytnout nelze.

Služba vyzvednutí zboží naší přepravou

Chápeme, že v případě těžkého zboží může být vrácení k nám na sklad problematické. Je proto možné se s námi e-mailem domluvit na vyzvednutí zboží naším řidičem. Cenu této služby si s vámi odsouhlasíme předem e-mailem. Vyzvednutí zboží naší přepravou pak funguje stejně jako rozvoz. Až jedeme vaším směrem a máme místo v autě, zařadíme vás do rozvozu a 1 pracovní den předem vám zavoláme, v kolik hodin by byl náš řidič na uvedené adrese a zboží si převzal.